Všeobecné informace
- Pokoj smí být obýván pouze hosty, kteří jsou v hotelu řádně přihlášeni. Jiné osoby nesmí do ubytovací části hotelu vstupovat bez souhlasu personálu recepce.
- Každý host má právo si před ubytováním prohlédnout pokoj. Je informován o jeho ceně. Pokud s ní souhlasí, nemůže být později bez souhlasu ubytovatele změněna.
- Každá osoba, která vstupuje do hotelu, je povinna na vyzvání pracovníka hotelové recepce předložit průkaz totožnosti, pokud tak neučinila při příjezdu.
- Hotel rezervuje pokoj do 18:00 hodin. Poté si vyhrazuje právo pokoj dále prodávat. Při pozdním příjezdu je nutné oznámit čas příjezdu písemně (e-mailem), telefonicky nebo faxem. Host se může v rezervovaném pokoji ubytovat od 14:00 (check-in time).
- Host, který se ubytuje před sedmou hodinou ranní, uhradí cenu ubytování za celou předchozí noc. Dřívější check-in je možný po dohodě s recepcí za poplatek od 8:00.
- Při každém odchodu z pokoje host zhasne všechna světla, vypne TV, zkontroluje, zda jsou zavřeny vodovodní uzávěry, uzavře okna a dveře a odevzdá klíč na recepci.
- Pro návštěvy hotelových hostů je vyhrazen společenský prostor v přízemí (salonek v restaurantu). Návštěvy v hotelových pokojích jsou možné pouze se souhlasem vedení hotelu, po předložení průkazu totožnosti a zápisu do knihy návštěv.
- Psi a jiná zvířata mohou být na pokojích pouze s vědomím pracovníků recepce hotelu, po řádném přihlášení na recepci a zaplacení poplatku dle platného ceníku. Při porušení tohoto ustanovení je host povinen uhradit dvojnásobek poplatku za zvíře dle ceníku hotelu. Psi a jiná zvířata mají zákaz vstupu do hotelové restaurace. Hotel si vyhrazuje právo ukončit ubytovaní hostů bez nároku na vracení poplatku, v případě hluku – štěkotu, a znečisťovaní častí hotelu.
- Host má právo užívat zařízení hotelového pokoje s příslušenstvím, společenských prostor a služeb hotelu. Případné zjištěné škody se účtují k náhradě poměrnou částí.
- Host se chová na pokoji a v ostatních místnostech hotelu tak, aby nezavinil vznik požáru. Při eventuelním vzniku požáru informuje host ihned recepci hotelu (tel. č. „100“) nebo jakéhokoli zaměstnance hotelu, případně požárníky (tel.č. „9-150“).
- Z bezpečnostních důvodů host nepoužívá na pokoji ani v jiných částech hotelu vlastní elektrospotřebiče, kromě těch, které slouží k jeho osobní hygieně (holicí strojky, masážní strojky, sušiče vlasů apod.) a k nabíjení přenosných zařízení. Tepelná úprava potravin na pokojích ve vlastních el. spotřebičích je přísně zakázána.
- Za účelem tepelné úpravy, uskladnění a případné konzumace vlastních potravin slouží hostům kuchyňka ve 2. patře hotelu.
- Je zakázáno bez souhlasu hotelového personálu donášet vlastní potraviny do restauračních prostor hotelu a zde je konzumovat.
- Bez souhlasu hotelového personálu je dále zakázáno vynášet potraviny a nádobí od snídaňového bufetu i z restaurantu.
- Při příchodu na pokoj je host povinen prohlédnout si pokoj a ihned nahlásit případné závady na recepci. V případě jakékoliv zjištěné škody na hotelovém zařízení během pobytu je host povinen provést úhradu v plné výši na základě vyčíslení předloženého recepcí hotelu.
- V případě žádosti o přemístění nábytku host informuje personál hotelu, který případné požadavky vyřídí.
- Reklamace, stížnosti a případné návrhy hostů přijímá vedení hotelu prostřednictvím recepce, knihy přání a stížností a e-mailové adresy complaint@hotelromance.cz.
- V době od 22:00 do 6:00 hodin se host chová tak, aby nerušil noční klid. V této době je zakázáno přebývat na jiných místech ubytovací části hotelu (chodby, schody) než na pokojích a hlukem rušit ostatní hosty hotelu.
- Hotel si vyhrazuje právo neubytovat či ukončit pobyt hostů pod vlivem alkoholu či návykových látek, kteří narušují hlukem či jinými projevy provoz hotelu a klid ostatních hostů. V případě ukončení ubytovaní z důvodu uvedených v tomto bodě, si hotel vyhrazuje právo účtovat 100% storno poplatek.
- Za porušení zákazu kouření v nekuřáckém pokoji si hotel vyhrazuje právo účtovat poplatek ve výši 2000,-Kč. Kouření je zakázáno rovněž ve společných prostorách hotelu a v restauraci. Kouření je dovoleno na venkovní terase u restaurace hotelu.
- Hotel neodpovídá za věci, které host do hotelu vnesl a za škodu na odložených věcech, pokud tyto nebyly uloženy na místě k tomu vyhrazeném nebo tam, kde se obvykle ukládají (pokojový trezor, který je v každém pokoji). Za peníze a cenné věci odpovídá hotel jen tehdy, převzal-li je do trezoru proti potvrzení, jinak hotel za škodu neručí.
- Telefonní poplatky a minibar nejsou zahrnuty v ceně pokoje. Hotel si vyhrazuje právo požadovat zálohu na tyto služby.
- Děti do 10 let není vhodné z bezpečnostních důvodů nechávat samotné bez dozoru dospělých na pokoji, ve společných prostorách se pohybují výhradně v doprovodu dospělé osoby.
- Host platí nejpozději při ukončení pobytu za poskytnuté služby v souladu s dohodnutou cenou za ubytování a s platným ceníkem za doplňkové služby. Hotel si vyhrazuje právo požadovat platbu předem v den příjezdu.
- Limit pro neuhrazené položky na účtu klienta je ve výši částky za jednotýdenní pobyt. Po dosažení limitu může být vyžadována záloha.
- Sleva, pokud není stanovena předem, je možná pouze po domluvě s vedením hotelu.
- Při zrušení započatého pobytu ze strany hosta má hotel právo účtovat storno poplatky v souladu s podmínkami rezervace. V případě, že tyto nejsou stanoveny, platí následující storno podmínky: 100 % storno poplatek za první stornovanou noc, 50 % za další noc 20 % za zbývající noci.
- Host má možnost výběru měny pro úhradu v hotovosti za čerpané služby (CZK, EUR). Po provedené úhradě nelze platbu zrušit ani provést ji v jiné měně. Při platbě v hotovosti má host povinnost přepočítat si vrácené peníze, pozdější reklamace nebude možné uznat. Platba kartou je možná pouze v CZK, pro přepočet z EUR je použit aktuální kurz ČNB.
- Pokoj je nutno opustit do 11 hodin (check-out time), jinak bude hostovi účtován další den. Pozdější check-out je možný po dohodě s recepcí oproti poplatku.
- Požádá-li host o prodloužení svého pobytu, může mu být nabídnut i jiný pokoj než ten, ve kterém byl původně ubytován.
- Hostům jsou k dispozici 2 výtahy. Hosté jsou povinni řídit se pokyny uvnitř výtahu. Především nejsou oprávněni překračovat množství osob uvnitř výtahu. V případě porušení (přetížení výtahu) je host povinen uhradit v plné vyšší dle vyúčtovaní servisní firmy.
- Ubytováním v hotelu host souhlasí s tímto ubytovacím řádem a je povinen dodržovat jeho ustanovení. V případě, že je hrubým způsobem poruší, má vedení hotelu právo odstoupit od smlouvy o poskytnutí ubytovací služby před uplynutím dohodnuté doby bez náhrady a host je povinen po úhradě vyčerpaných služeb ubytovací zařízení okamžitě opustit. V případě, že tak neučiní, může být vystěhován pracovníky hotelu, přičemž hotel neručí za škody vzniklé na jeho majetku.
Management hotelu Romance
Karlovy Vary 18.01.2024
Provozovatel: Hotel Romance, firma Fibro s.r.o.
IČO: 61325571, se sídlem Václavské náměstí 831/2, Praha 1, 11000
E-mail: info@hotelromance.cz , Tel: +420 353 222 646
Zpracovatel: Hotel Romance, firma Fibro s.r.o.
IČO: 61325571, se sídlem Václavské náměstí 831/2, Praha 1, 11000
E-mail: info@hotelromance.cz , Tel: +420 353 222 646
Zodpovědná osoba za systém: Ing. Miroslav Chmelík
1. Účel kamerového systému
Primárním účelem je ochrana majetku hotelu a hostů, dále bezpečnost a zdraví hostů i zaměstnanců.
2. Umístění kamer
Kamery jsou umístěny ve společných prostorách (chodby, vstupy, recepce, restaurace, parkoviště). Nejsou umístěny v pokojích, na toaletách nebo jiných soukromých místech.
3. Technické údaje
Kamery zaznamenávají obraz (bez zvuku).
Záznamy se ukládají na zabezpečený server s přístupem pouze pro pověřené osoby.
Doba uchování: 7 dní.
4. Přístup k záznamům
Záznamy mohou být zpřístupněny pouze vedoucímu provozu, poškozeným osobám a v odůvodněných případech Policii ČR. Přístup je evidován.
5. Práva subjektů údajů
Subjekty údajů mají právo na přístup ke zpracovaným údajům, námitku, výmaz apod., dle GDPR.
6. Školení zaměstnanců
Zaměstnanci byli proškoleni o správném zacházení s kamerovým systémem a osobními údaji.
Datum poslední revize: 1.1.2025
Za Fibro spol. s r.o. Jaroslav Šnejdar prokurista

podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
ve společnosti FIBRO, spol. s.r.o., Václavské náměstí 831/21, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, IČ: 61325571 (provozovna: Hotel Romance, Tržiště 37, 360 01 Karlovy Vary)
ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje se ve společnosti zpracovávají korektně, zákonným a transparentním způsobem. Zpracování je přesné, aktualizované, přiměřené, relevantní a omezené na nezbytný rozsah ve vztahu k účelu.
TECHNICKO-ORGANIZAČNÍ OPATŘENÍ K ZAJIŠTĚNÍ OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Systém ochrany osobních údajů je tvořen komplexem organizačních a technických opatření, která jsou ve společnosti realizována za účelem zabezpečení ochrany a bezpečnosti osobních údajů.
FYZICKÁ BEZPEČNOST
- Pro kontrolu fyzického přístupu do prostor společnosti je využíváno recepce. Vstup je umožněn pouze oprávněným osobám.
- Fyzické bariéry jsou tam, kde je to použitelné, postaveny tak, aby chránily před neoprávněným vstupem a kontaminací.
- Zařízení pro zpracování informací spravované organizací jsou fyzicky oddělena od prostředků neoprávněných osob.
- Není dovoleno nechávat osobní údaje volně k dispozici bez dohledu. Platí, že písemnosti a jiné nosiče osobních údajů je dovoleno uchovávat samostatné pouze v uzamykatelných místnostech, případně pouze v uzamykatelných skříních.
- Přístup do kanceláří nebo archivů, kde jsou tyto osobní údaje uloženy, je umožněn pouze oprávněným zaměstnancům společnosti a to pomocí přístupové karty/fyzického klíče.
KONTROLNÍ ČINNOST
Odpovědné osoby provádí pravidelnou kontrolní činnost zaměřenou na dodržování zásad ochrany osobních údajů. Cílem kontroly je ověřit, zda zaměstnanci správně nakládají s osobními údaji a zda jsou dodržována technická a organizační opatření.
Kontroly probíhají minimálně jednou ročně, nebo kdykoliv v případě změny systému, poskytovatele služeb, podezření na incident nebo podnětu od hosta.
PRÁVO SUBJEKTŮ ÚDAJŮ NA PŘÍSTUP K OSOBNÍM ÚDAJŮM
V případě, že o to subjekt údajů požádá, společnost poskytne subjektu údajů potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, umožní subjektům údajů získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím způsobem a v rozsahu dle článku 15 GDPR.
PRÁVO NA OPRAVU
V případě, že o to subjekt údajů požádá, případně se o nepřesných osobních údajích dozví společnost jinak, opraví bez zbytečného odkladu nepřesné osobní údaje. V případě, kdy si to účel zpracování vyžaduje, zajistí společnost doplnění neúplných osobních údajů dle článku 16 GDPR.
PRÁVO NA VÝMAZ
V případě, že je dán důvod zajistí společnost na základě uplatnění práva subjektem údajů bez zbytečného odkladu výmaz osobních údajů.
PRÁVO NA OMEZENÍ ZPRACOVÁNÍ
V případě, že je dán důvod zajistí společnost omezení zpracování osobních údajů.
ARCHIVACE A LIKVIDACE OSOBNÍCH ÚDAJŮ
ARCHIVACE
Archív je spravován hotelem jako správcem údajů. Přístup do archívu je omezen pouze na oprávněné pracovníky hotelu.
LIKVIDACE
Společnost provádí likvidaci osobních údajů, jakmile pomine účel, pro který byly osobní údaje zpracovávány, případně na základě žádosti subjektu.
Při likvidaci jsou dodržovány zákonné výjimky týkající se uchovávání osobních údajů pro účely archivnictví a uplatňování práv v občanském soudním řízení, trestním řízení a správním řízení.
Likvidace osobních údajů je prováděna certifikovanou externí společností na základě smlouvy o zpracování osobních údajů. O skartaci je vydáno potvrzení.