Ubytování v srdci Karlových Varů se skvělou snídaní a kvalitním spánkem, to vše s prameny na dosah ruky.
  • faqs
Výhody rezervace přes naše stránky:
  • Garance nejlepší ceny
  • Zdarma dřívější check-in*
  • Zdarma pozdější check-out*
  • Speciální nabídky
  • Speciální nabídka lázeňských balíčků
  • Premium internet voucher — s rychlostí 20/20 Mb
  • Sleva 5 % na vstupy do Zámeckých lázní (naproti hotelu)
*v závislosti na dostupnosti
Příjezd:
Odjezd:
Nocí:

FAQ

Často kladené otázky

Od kdy se mohu nastěhovat do pokoje a od kolika hodin můžu využít v den příjezdu parkoviště?

Pokoj pro Vás bude připravený od 14:00 a parkoviště také. Dle kapacitních možností hotelu je možné připravit pokoj i dříve. Pro hosty, kteří si objednají ubytování přes hotelový on-line rezervační systém je dřívější ubytování v případě dostupnosti zdarma, pro ostatní objednávky za poplatek (early check-in fee). V případě zájmu o dřívější ubytování nás prosím kontaktujte. Pozdní check-in je také možný, neboť recepce je otevřena 24 hod. denně.

Jak se dostanu k hotelu? Je možné dojet autem přímo k hotelu?

Přímo k hotelu je možné dojet osobním automobilem. Hotel se sice nachází uvnitř lázeňského území, ale pro hotelové hosty je vjezd v den příjezdu (a odjezdu) povolen. Je potřeba mít připravenou vytištěnou rezervaci ubytování pro případ kontroly městské policie. Pro hotelové hosty zároveň NEPLATÍ zákaz vjezdu umístěný z obou stran ulice Tržiště při příjezdu k hotelu. Opět platí, že naši hosté mohou bez problému pokračovat až k hotelu a pokud budete zastaveni městskou policií, prokažte se potvrzenou rezervací na ubytování. V případě problému nás kontaktujte na tel. čísle +420 353 222 646.

Pro více informací jsme pro Vás připravili detailní popis cesty do hotelu, ať již přijíždíte do Karlových Varů autem, vlakem nebo autobusem. Použijte, prosím, následující odkaz.

Jaké doklady potřebuji pro check-in?

Pro check-in potřebujeme od všech osob platný občanský průkaz nebo cestovní pas. Od hostů ze států, které nepodléhají bezvízovému vstupu do ČR, i schengenské vízum. Doporučujeme také vytisknout si potvrzení Vaší rezervace ubytování, které prosíme předložit na recepci při Vašem příjezdu. Toto potvrzení zároveň slouží jako oprávnění k vjezdu do lázeňské zóny v den příjezdu, přijíždíte-li automobilem.

Je u hotelu možné zaparkovat automobil a kolik činí parkovné?

Parkoviště pro hotelové hosty je k dispozici 100-200 metrů od hotelu. Parkovné činí 8 EUR za noc. Vzhledem k poloze našeho hotelu přímo v centru města a omezenému počtu parkovišť, doporučujeme všem našim hostům parkoviště rezervovat již společně s pobytem. V případě obsazenosti hotelového parkoviště je možné využít parkovací dům Libušina, který je od hotelu vzdálený 800 metrů a při rezervaci předem jsme v čase od 8:00 do 20:00 schopni zajistit Vám odvoz.

Nabízí hotel transfer z letiště?

Ano, nabízíme transfer jak z letiště Václava Havla v Praze, tak z letiště Karlovy Vary (příp. i z jiného místa dle požadavku). Pro zajištění transferu a zjištění cen nás, prosím, kontaktujte. Pro objednávku budeme potřebovat údaje o Vašem letu (číslo letu, čas příletu, město odkud letíte a počet osob). Přepravu zajišťujeme automobily Mercedes Viano (max. pro 7 osob) či Volkswagen Touran (max. pro 4 osoby).

Do kolika hodin musím uvolnit pokoj v den odjezdu a můžu si u Vás poté uložit zavazadla?

Odjezd z pokoje je do 11:00. Dle kapacitních možností a po domluvě s recepcí je však možné zůstat na pokoji déle. Pro hosty, kteří si objednají ubytování přes hotelový on-line rezervační systém je pozdější odjezd v případě dostupnosti zdarma, pro ostatní objednávky za poplatek (late check-out fee). U recepce nabízíme zdarma úschovnu zavazadel.

Je možné ubytování s dětmi?

Ano, děti do 2 let mají ubytování včetně snídaně zdarma. Za starší děti je možné doplatit 10 EUR za snídani (při využití stávajících lůžek) nebo doplatit za dětskou postýlku (20 EUR včetně snídaně), příp. přistýlku dle věku dítěte (36 EUR včetně snídaně).

Máte v hotelu kuřácké/nekuřácké pokoje?

Ano, většinu typů pokojů máme jak kuřáckých tak nekuřáckých. Pokoje typu Superior Plus a Family apartmá jsou vždy pouze nekuřácké. Při rezervaci, prosíme, uvádějte Vaši preferenci. Co se týče veřejných prostor hotelu, zde je kouření zakázáno, a to i v restauraci. Na terase je kouření povoleno.

Máte v hotelu fitness?

Ne, ale náš personál Vám rád doporučí nejbližší sportovní centra.

Pro získání víza do ČR potřebuji potvrzení pro ambasádu. Můžete mi jej vystavit?

Ano, vystavíme Vám potvrzení Vaší závazné rezervace na hlavičkovém papíře hotelu s razítkem a podpisem, dle požadavků Vaší ambasády. Tento dokument slouží pro získání víza do ČR. Za tímto účelem budeme potřebovat bližší údaje o ubytovaných osobách, a to jméno a příjmení, datum narození a číslo cestovního pasu.

Máte v hotelu internet?

Ano, ve všech pokojích i veřejných prostorách hotelu je vám k dispozici Wi-Fi připojení k internetu zdarma.

Chtěl/-a bych s sebou vzít psa/kočku, je to možné?

Ano, v hotelu je možné se ubytovat s domácím zvířetem. Vzhledem k potřebě intenzivnějšího úklidu jak během pobytu tak po odjezdu, je pobyt s domácím zvířetem zpoplatněn částkou 20 EUR/noc. Prosíme však o pochopení, že zvířata nemají povolen vstup do prostorů restaurace.

Máte v hotelu pokoj uzpůsobený pro vozíčkáře?

Ano, v hotelu máme jeden pokoj (kategorie Superior Plus) speciálně upravený pro vozíčkáře s bezprahovou sprchou. Pro ověření dostupnosti pokoje nás, prosím, kontaktujte před rezervací. Chtěli bychom zároveň upozornit, že je nutné zdolat dva schody před vstupem do hotelu, s kterými Vám náš personál případně rád pomůže.

Jsou v hotelu k dispozici konferenční prostory?

Ano. V hotelové restauraci je k dispozici oddělený klimatizovaný salónek s kapacitou 20 osob. V 5. patře hotelu je dále k dispozici konferenční místnost rovněž pro max. 20 osob. Konferenční místnost je vybavena klimatizací, LED TV (150 cm) s možností připojení k notebooku a toaletou. Dále jsme schopni zajistit občerstvení (coffee break) přímo v konferenční místnosti, příp. i přípravu menu v restauraci dle požadavků. V případě potřeby dalšího technického vybavení, Vám toto rádi zařídíme za poplatek, případně můžete využít vlastní vybavení (např. projektor, ozvučení, flip chart). Pro nabídku nás, prosím, kontaktujte na e-mailu info@hotelromance.cz.

V jakých měnách můžu v hotelu platit a provádíte i směnu valut?

Úhradu za pobyt a další hotelové služby můžete provést hotově v CZK nebo EUR. Dále přijímáme platby kartou (VISA, MasterCard, DinersClub, American Express, JCB, Maestro), úhrada je možná pouze v CZK. Pro přepočet mezi CZK a EUR používáme pro naše hosty aktuální denní kurz České národní banky (www.cnb.cz). V hotelu provádíme i směnu hotovosti z EUR na CZK a z USD na CZK. Bohužel směna CZK na EUR nebo USD není možná. Směnný kurz pro hotovostní směny je vždy aktuálně vyvěšen na recepci hotelu.

Přál/-a bych si ubytování s výhledem na kolonádu. Které kategorie pokojů toto splňují?

Výhled na kolonádu mají následující typy pokojů: Exclusive, De Luxe Balcony (navíc s balkónem), Suite Exclusive. Ostatní typy pokojů jsou situovány v zadní části hotelu. Více k popisu jednotlivých typů pokojů najdete zde.

Jaké jsou možnosti stravování v hotelu a v jakých časech probíhá snídaně (oběd/večeře)?

Součástí ceny ubytování je vždy bufetová snídaně, která probíhá v časech 7:30-10:30. Dále je možné přikoupit polopenzi (večeře s 3-chodovým menu) či plnou penzi (oběd s 2-chodovým menu + večeře s 3-chodovým menu). Při objednání polopenze začíná pobyt vždy večeří v den příjezdu a končí snídaní v den odjezdu. Při objednání plné penze začíná pobyt vždy večeří v den příjezdu a končí obědem v den odjezdu. Obědy probíhají v časech 12:00-16:00 a večeře v časech 16:00-20:00. Máte-li objednanou polopenzi či plnou penzi, je možné v den příjezdu v případě ubytování po 20:00 připravit namísto večeře studenou mísu. Prosíme tedy, informujte nás předem o čase Vašeho příjezdu.